Dyskusja o promocji regionu, która od kilku tygodni trwa na łamach "Gazety", każe z kwaśnym uśmiechem przywołać powiedzenie o czterech Polakach i pięciu opiniach na ten sam temat. Od przekonania, że promocja to absolutna konieczność, dochodzimy do stwierdzenia, że reklamowanie regionu to strzał w stopę, bo ludzie przyjadą tylko raz: by się zniechęcić i nigdy tu nie wrócić. Ta "piąta" opinia czerpie z obu skrajnych stanowisk. Trzeba budować "produkt Śląsk" i nie można zwlekać z promocją. Polska nie będzie w nieskończoność atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym - zainteresowanie przedsiębiorców naszym krajem trzeba już dzisiaj wykorzystywać, a walory turystyczne wzmacniać, inwestując w infrastrukturę.

To tylko fragment artykułu. Aby czytać dalej, kup dostęp poniżej.

4 miliony tekstów od 1989 roku.
Zyskaj dostęp do archiwalnych treści "Gazety Wyborczej".
Znajdź historie, których szukasz.

Kup dostęp