Na starcie przedsięwzięcia, w lutym tego roku, przedstawiciele Pilot Media zapowiadali, że magazyn "Pilot Telewizyjny" będzie filarem projektu łączącego trzy media. Według biznesplanu to właśnie magazyn miał dostarczać większość przychodów w ciągu pierwszych dwóch-trzech lat. - Telewizja jest przedsięwzięciem generującym bardzo duże koszty i dlatego przez kilka lat będzie raczej deficytowa - wyjaśniał w lutym prezes Piotr Mroczyk. "Pilot Telewizyjny" liczył 176 stron małego formatu zbliżonego do A5 i kosztował 1,9 zł. Inaczej niż w pozostałych informatorach telewizyjnych wykaz programów ułożono według godzin nadawania, a nie ramówek poszczególnych stacji. Nowy pomysł nie chwycił. Sprzedaż oscylowała na poziomie 50-60 tys. egzemplarzy, a plany wydawcy były znacznie ambitniejsze - mówiły o sprzedaży rzędu 500 tys. egzemplarzy. W marcu wydawanie pisma zawieszono.

To tylko fragment artykułu. Aby czytać dalej, kup dostęp poniżej.

4 miliony tekstów od 1989 roku.
Zyskaj dostęp do archiwalnych treści "Gazety Wyborczej".
Znajdź historie, których szukasz.

Kup dostęp