Amerykański serwis finansowy MarketWatch stwierdził, że mężczyźni mogą się wiele nauczyć od kobiet o kupowaniu i leasingowaniu samochodów. Według najnowszych badań kobieta jest dla sprzedawcy w salonie trudniejszym przeciwnikiem. Jest lepiej poinformowana, zwraca uwagę na szczegóły i nie boi się pytać. Panie interesują też bardziej praktyczne kwestie. W analizie przeprowadzonej na zlecenie firmy Lease Trader aż 95 proc. kobiet przyznało, że podczas zakupu auta najwyżej ceni bezpieczeństwo. Zaledwie 46 proc. wskazało estetykę. Dla porównania 74 proc. mężczyzn uważa, że to wygląd jest najważniejszy.

To tylko fragment artykułu. Aby czytać dalej, kup dostęp poniżej.

4 miliony tekstów od 1989 roku.
Zyskaj dostęp do archiwalnych treści "Gazety Wyborczej".
Znajdź historie, których szukasz.

Kup dostęp