Poszedł własną drogą
Paul Meyer: W repertuarze na głos, klarnet i fortepian zafrapowało mnie połączenie głosu i klarnetu, który w tym zestawieniu traci rolę wiodącego śpiew w duecie z fortepianem, choć czasem wchodzi ze śpiewakiem w dialog. Najczęściej jest jednak wykorzystywany w pastoralnej manierze, kreując nastrój sielanki i zadumy. Ponieważ w takim wypadku moja rola ogranicza się najczęściej do dobarwiania fraz prowadzonych przez głos, bardzo zależało mi na tym, żeby przedstawić rzadko wykonywane pieśni. W ten sposób nasz koncert będzie miał duży walor promocyjny. Wokół najbardziej znanych Sześciu niemieckich pieśni op. 103 Louisa Spohra zbudowaliśmy bardzo ciekawy program niemieckiej pieśni okresu biedermeieru.
4 miliony tekstów od 1989 roku.
Zyskaj dostęp do archiwalnych treści "Gazety Wyborczej".
Znajdź historie, których szukasz.