Paul Meyer: W repertuarze na głos, klarnet i fortepian zafrapowało mnie połączenie głosu i klarnetu, który w tym zestawieniu traci rolę wiodącego śpiew w duecie z fortepianem, choć czasem wchodzi ze śpiewakiem w dialog. Najczęściej jest jednak wykorzystywany w pastoralnej manierze, kreując nastrój sielanki i zadumy. Ponieważ w takim wypadku moja rola ogranicza się najczęściej do dobarwiania fraz prowadzonych przez głos, bardzo zależało mi na tym, żeby przedstawić rzadko wykonywane pieśni. W ten sposób nasz koncert będzie miał duży walor promocyjny. Wokół najbardziej znanych Sześciu niemieckich pieśni op. 103 Louisa Spohra zbudowaliśmy bardzo ciekawy program niemieckiej pieśni okresu biedermeieru.

To tylko fragment artykułu. Aby czytać dalej, kup dostęp poniżej.

4 miliony tekstów od 1989 roku.
Zyskaj dostęp do archiwalnych treści "Gazety Wyborczej".
Znajdź historie, których szukasz.

Kup dostęp