Leszek Kamiński, rzecznik prasowy Plus GSM: Jeśli naliczyliśmy temu klientowi opłaty za rozmowę z Ukrainą, na pewno jest to wyszczególnione na rachunku. Jeśli nie dzwonił za granicę, zachęcam go do złożenia pisemnej reklamacji. W niektórych miejscowościach przygranicznych, zwłaszcza na terenach górskich, może się zdarzyć, że sygnał operatora macierzystego wypierany jest przez obcy. Zjawisko to jest marginalne i raczej nie dotyczy Przemyśla, ale warto sprawdzać, jakie logo wyświetla się w aparacie. Jeśli jest to obce logo, np. operatora ukraińskiego, czeskiego czy słowackiego, wówczas należy skorzystać z opcji "ręczny wybór sieci" i wybrać własnego operatora. Oczywiście problem nie dotyczy osób, które nie aktywowały usługi roamingu.

To tylko fragment artykułu. Aby czytać dalej, kup dostęp poniżej.

4 miliony tekstów od 1989 roku.
Zyskaj dostęp do archiwalnych treści "Gazety Wyborczej".
Znajdź historie, których szukasz.

Kup dostęp